Valóban, sokan érezhetik úgy, hogy a nagyvállalatok szándékosan manipulálják a mobiltelefonjainkat. Mi állhat a háttérben? Fedezd fel a jelenség mögött rejlő okokat és stratégiákat!
A Lidl és a Penny is kifejezte aggályait az áruházak térerősségével kapcsolatban. Hálózati fejlesztésekkel igyekeznek orvosolni a problémát, de mi is szeretnénk megosztani néhány praktikát, amelyek segíthetnek a helyzet javításában.
Csak egészség legyen és térerő - énekli egy népszerű magyar zenekar a kétezres években. Valóban, az internet elérhetősége néha igazi áldás, de amikor a bolt pénztáránál állva tapasztaljuk, hogy nem tudunk belépni az áruház applikációjába, az már frusztráló élmény. Ilyenkor nem csak a bevásárlólistánk válik elérhetetlenné, hanem a kedvenc kuponjaink is eltűnnek. Még aggasztóbb, hogy a gyűjthető pontok is kárba vesznek, ami igazán bosszantó tud lenni.
Nemrégiben egy debreceni Facebook-csoportban jelent meg egy bejegyzés, melynek szerzője a Faraktár utcai Lidlel kapcsolatban számolt be internetelérési nehézségekről. Többen megjegyezték, hogy az áruházlánc Derék utcai üzletében sem tudnak csatlakozni a világhálóhoz, még 5G-s hálózatról sem. Hasonlóképpen a Mikeprécsi úti Lidlben is kapcsolódási problémákat emlegettek, de ugyanígy köztudott, hogy a Párizsi udvarban lévő Penny-be lépve is megszűnik az internet, de még telefonon sem tudnak ismerőseink elérni az üzletben. Ahogy lenni szokott, a hozzászólások egy része felejthető bolondozás, azonban többen praktikus tanácsokat is megosztottak. Valaki emlékeztetett arra, hogy a Lildben a Lidl Plus alkalmazáshoz rendelt telefonszám alapján is tudja a pénztáros érvényesíteni a kártyát.
A legújabb információkért ne habozz, látogass el a Haon.hu Google News oldalára, és tarts velünk a friss hírek világába!
Íme néhány javaslat, hogyan orvosolhatjuk a térerő problémáit: 1. **Helymeghatározás**: Ellenőrizzük, hogy a problémás területen vagyunk-e. Néha egy kis mozgás is segíthet, például egy ablakhoz vagy az épület széléhez való költözés. 2. **Jelismétlők használata**: A térerő növelésére szolgáló eszközök, mint például a jelismétlők, hatékonyan javíthatják a lefedettséget. 3. **Mobilapplikációk**: Vannak olyan alkalmazások, amelyek segíthetnek az optimális hely megtalálásában a térerő szempontjából. 4. **Antenna állítása**: Ha külső antennát használunk, érdemes lehet annak irányát és magasságát is állítani a jobb jel érdekében. 5. **Szolgáltatóval való kapcsolattartás**: Ha a probléma tartós, érdemes felvenni a kapcsolatot a szolgáltatóval, hogy tájékozódjunk a lehetséges megoldásokról vagy a terület fejlesztési terveiről. Ezek a lépések segíthetnek abban, hogy a térerő problémák ne zavarják meg a mindennapi életünket.
Megdöbbentő azonban, hogy egyes kommentelők igencsak gyanakvóak. Volt, aki azzal a teóriával állt elő, hogy az áruházak szándékosan blokkolják az internetelérést, hogy a vásárlók ne tudják ellenőrizni az árakat a rivális multiknál. Más azt gyanította, ezzel a meghirdetett akciós árukat igyekeznek teljes áron rákényszeríteni a vevőkre. Már-már elszomorító, hogy valaki olyan elmélettel állt elő, miszerint a vállalatok egymás üzleteit árnyékolják le, hogy csökkentsék versenytársaik előnyét.
A nagyvállalatok nem szándékosan csökkentik áruházaik láthatóságát.
Megkerestük mindkét említett áruházláncot, hogy érdeklődjünk a problémával kapcsolatban: tisztában vannak-e vele, milyen ajánlásokat tudnak adni a vásárlóknak, és milyen lépéseket terveznek a nehézségek megoldása érdekében.





