Csak néhány nappal az F1-es szezon kezdetét megelőzően egy technikai igazgató bejelentette, hogy új csapatnál folytatja pályafutását.

Több mint egy évtized után búcsút int a Racing Bullsnak Jody Egginton, aki technikai igazgatóként tevékenykedett. Jody a Red Bull kötelékében folytatja pályafutását, de ezúttal nem az F1-es projektek keretein belül.
Egginton pályafutása 1996-ban indult az F1-es mérnökként, amikor a Tyrrell tervezőcsapatánál kezdett dolgozni. 2006 óta folyamatosan jelen van a Forma-1 világában, és 2014-ben csatlakozott a Toro Rosso néven ismert kiscsapathoz, amely azóta Red Bull Racing színekben versenyez. 2019 óta pedig a csapat technikai igazgatójaként irányítja a mérnöki munkát, hozzájárulva a csapat fejlődéséhez és sikeréhez.
A csapat bejelentése, miszerint Egginton távozik posztjáról, a 2025-ös szezonnyitó Ausztrál Nagydíj hetében történt, ami nem éppen a legjobb időzítés. Ugyanakkor valószínű, hogy a háttérben már korábban értesültek erről a változásról, hiszen már elkészítették a folytonossági tervet. A távozó technikai igazgató feladatait a műszaki csapat három kiemelkedő tagja veszi át: Tim Goss, Guillaume Cattelani és Andrea Landi, akik eddig is szoros együttműködésben dolgoztak Eggintonnal.
Egginton a Red Bullhoz igazol, ahol április 1-jén veszi kezdetét új kihívása. A magas rangú vezetők esetében gyakori, hogy hosszú hónapok kényszerű távollétét követően váltanak csapatot – ezt nemrég a Ferrari és az Aston Martin között kialakult jogi vita is tükrözte. Azonban jelen esetben erre nincs szükség. Ennek magyarázata nem csupán az, hogy a Red Bull rugalmasan kezeli a saját csapatai közötti személyzetmozgásokat, hanem az is, hogy Egginton teljesen új területen folytatja pályafutását. Az új pozíciójában a Red Bull Advanced Technologies csapatát erősíti, amely az F1-en kívüli innovatív projektek, például az RB17 hiperautó vagy a világ leggyorsabb drón fejlesztésére összpontosít.
A Red Bull bemutatta a világ leggyorsabb drónját, amely képes lépést tartani Verstappen tempójával.
Az elismert mérnök tehát távozik a Forma-1-ből.
"Hihetetlen élmény volt számomra, hogy több mint egy évtizeden keresztül a csapat tagja lehettem, és ez idő alatt számos felejthetetlen pillanatot éltem át. Miután közel húsz éven át kizárólag a Forma-1 világára összpontosítottam, úgy érzem, elérkezett az ideje a váltásnak. Nagy izgalommal várom a mérnökigazgatói pozíciót a Red Bull Advanced Technologiesnál, ahol innovatív projektek keretében dolgozhatok. Már alig várom, hogy nekivágjak ennek az új kihívásnak" – nyilatkozta a mérnök a Racing Bulls hivatalos közleményében.