Kreatív Online – A Puma felfedte a Premier League legújabb meccslabdáját, amely a sportág szellemiségét és dinamizmusát hivatott megjeleníteni.


A német sportmárka, a Puma június 3-án ünnepélyesen bemutatta első hivatalos meccslabdáját a Premier League következő szezonjára. Ez a mérföldkő különösen izgalmas, hiszen 25 év után a Puma újra saját kezébe vette a tervezést, miután átadta a stafétát a korábbi gyártónak, a Nike-nak.

A Puma biztosítja a hivatalos meccslabdákat az angol, spanyol és olasz első osztályú bajnokságok számára, melyek a világ legnívósabb nemzeti ligái közé tartoznak. A kampány, amely az eseményt kíséri, a Dude London kreatív ügynökség keze munkáját dicséri. A kampány középpontjában egy 60 másodperces, dokumentarista stílusban készült reklám áll, amely a “Have a Ball” szlogent körüljárva mutatja be a foci örömét és azokat az élményeket, amelyeket ez a sport sokak számára jelent.

"A labdarúgás érzelmi és felszabadító oldalainak kiemelésével a 'Have a Ball' kampány rávilágít arra, hogy a labda birtoklása óriási örömöt és izgalmat nyújt" - fogalmazott Richard Teyssier, a Puma márka- és marketing alelnöke.

A Puma Orbita Ultimate PL névre keresztelt labdája hivatalosan a Premier League első fordulójában, augusztus 16-án debütál, de a Premier League nyári sorozatában is használják majd az Egyesült Államokban.

Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója megosztotta véleményét: "A Puma rendkívül fontos partner számunkra a Premier League fejlődésének előmozdításában, legyen szó a pályán zajló eseményekről vagy a háttérmunkáról. Izgatottan várjuk, hogy láthassuk a labdát a játék során, és reméljük, hogy felejthetetlen gólokat és élményeket nyújt majd a játékosoknak és a szurkolóknak egyaránt."

Related posts