Június után a régi OTP-s netbank újra elérhetővé válik, és használatba vehető!
A gyerekek környezettudatosságra nevelése egy olyan folyamat, amely nemcsak a jövőjükre, hanem a bolygónkra is hatással van. Fontos, hogy a fiatalokat már kicsi koruktól kezdve bevonjuk a fenntartható életmódba, és lehetőséget biztosítsunk számukra, hogy saját ötleteiket megvalósíthassák. Az új kezdeményezések révén a gyerekek kreativitásukat kamatoztatva alakíthatnak ki környezettudatos megoldásokat, amelyek nemcsak számukra, hanem közvetlen környezetük számára is értékesek lehetnek. Ezzel nemcsak tanulnak a környezettudatosságról, hanem aktívan hozzájárulnak a fenntartható jövőhöz is.
Az OTP Bank ügyfélvisszajelzések alapján arra a következtetésre jutott, hogy bár sokan még mindig a bankfiókokat választják összetett banki szolgáltatásokhoz, a digitalizáció folyamata megállíthatatlan. Jelenleg már több millió ügyfél él a mobilbank és az új internetbank nyújtotta lehetőségekkel. Ezért kiemelten fontos, hogy a bank a korábban használt OTPdirekt felület kivezetését az ügyfelek igényeihez igazodva végezze el. A pontos időpontot a bank időben közölni fogja, várhatóan 2025 végéig.
Az OTP MobilBank és az új internetbank már hosszú évek óta elérhető, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy párhuzamosan használják a hagyományos OTPdirekt platformot. Az ügyfelek többsége már áttért az új, korszerű szolgáltatásokra, azonban akad egy kisebb csoport, akik még mindig a számítógépükről intézik pénzügyeiket az OTPdirekten. Azok számára, akik már az új internetbankot vagy az OTP mobilbanki alkalmazást használják, nincs további teendő, hiszen minden szükséges funkciót megtalálnak a modern platformokon.
"Hónapok óta intenzív kommunikációs kampányt folytatunk, már több millió ügyfelünk az új banki felületet használja napi pénzügyei intézésére. A kivezetési periódus meghosszabbításával a még nem átszerződött ügyfeleink igényeihez alkalmazkodunk, számukra szeretnénk időt adni a váltásra. Továbbra is azt kérjük, hogy szerződjenek át az OTP MobilBankra és InternetBankra, hiszen előreláthatóan 2025 év végén már csak az új felületek lesznek elérhetőek a lakossági ügyfelek számára - mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.
Az átszerződési folyamatot a legegyszerűbben az interneten keresztül intézhetik az ügyfelek. További információkat és részleteket az átszerződéssel kapcsolatban a következő linken érhetik el: https://www.otpbank.hu/portal/hu/uj-ib.