Rendkívüli helyzet alakult ki az OTP-nél, mivel az ügyfelek furcsa pénzmozgásokról számoltak be. Elképzelhető, hogy az ön bankszámláját is érintheti ez a problémás helyzet.

A számlákon rejlő pénzek eltűnése aggasztó helyzetet teremtett az OTP-nél. Számos ügyfél jelezte, hogy a bankszámlájukat kétszer terhelték meg, ami komoly zavart okozott. A problémával kapcsolatban az OTP hivatalosan is nyilatkozott, hogy tisztában vannak a helyzettel, és dolgoznak a megoldáson.
Számos jelzés érkezett csütörtök délelőtt arról, hogy problémák jelentkeztek az OTP Bank rendszerében - számolt be a legnagyobb magyar pénzintézetet érintő zűrről az Index. Egy külső szolgáltató hibája miatt előfordulhatott, hogy bizonyos korábbi vásárlásokat duplán terhelt a rendszer, így egyes ügyfelek számlájáról kétszer is levonták ugyanazt az összeget - erősítette meg a bank a portálnak.
Elnézést kérnek az érintettektől
- A külső partner bevonásával mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink számláján ismét a helyes egyenleg jelenjen meg. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk az érintettektől - közölte az OTP.
Az OTP gőzerővel dolgozik a megoldáson.
Szerencsére a probléma nem érinti a széles tömegeket, de több ügyfél számára mégis okoz kellemetlenségeket. Az Indexnek többen is megerősítették, hogy az érintett felhasználóknál egyes tranzakciók duplán jelentkeztek, ami azt jelenti, hogy egy-egy kifizetett összeg a rendszer tévedése miatt ismételten levonásra került a számlájukról.
Az OTP bank képviselői megerősítették, hogy aktívan dolgoznak a felmerült problémák orvoslásán. Folyamatban van a megduplázódott tranzakciók javítása, valamint azon intézkedések végrehajtása, hogy minden ügyfél egyenlege visszaálljon a megfelelő állapotába.