A Wizz Air utasai már 20 órája kénytelenek várakozni Madridban.
Palácsik-Ráthonyi Tímea egy különleges, ugyanakkor költséges helyszínen tölti nyaralását, ám nem a megszokott luxus környezetben - fotóval illusztrálva.
Az éjszaka csendjét 2:00-kor egy váratlan hír törte meg: a járat indulását 16 órával elhalasztották, így csak 12:30-kor száll fel. A fáradt utasoknak hajnal 3-ra kellett elhagyniuk a repülőteret, hogy eljussanak a Wizz Air által biztosított szállodába. Miután néhány órát aludtak, reggel 10:30-kor indult a transzfer vissza a repülőtérre, ahol újra csekkolni és feladni kellett a poggyászokat - számol be a történtekről az Utazómajom.
A reptéren várakozó utasok tapasztalatai alapján a 20 órás késés során a légitársaság csupán egy 5 eurós kupont ajánlott fel, és a hotelben volt lehetőség reggelizni. Ez a helyzet különösen megterhelő a kisgyermekes családok számára, akik a repülőtér hideg padlóján kénytelenek tölteni az időt, miközben várakoznak.
A húsvét a légiközlekedés világában különösen fontos időszak, amikor a járatok iránti kereslet a megszokott szint fölé emelkedik. Az utasok bizakodva várják, hogy a nyári főszezonra a légitársaságok maximális erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy minimálisra csökkentsék a hosszú várakozási időket és késéseket.
Az utasok számára bejelentették, hogy a járat 16:30-kor tervezett indulása elmarad, mivel újabb késésről kaptak értesítést. Jelenleg a következő lehetséges indulási időpont 19:30-ra van kitűzve, de ez még nem biztos.
A Wizz Air tájékoztatása szerint a repülőgépet villámcsapás érte az út során, ami miatt kötelező karbantartáson kellett átesnie. Emellett a személyzet munkaideje is lejárt, ami tovább nehezítette a helyzetet. A légitársaság többször is kommunikált az utasokkal, étkezési utalványokat biztosított, és szállodai elhelyezést is felajánlott. Az utazási költségeket pedig utólagosan megtérítik. A Wizz Air arra kéri az utasokat, hogy előnyben részesítsék a közvetlen jegyvásárlást, mivel csak így tudják őket hatékonyan értesíteni.